Wednesday, February 13, 2013

ОДОО МЭДНЭ

Хүүхэд насанд хүргэж өгдөг
Галт тэрэг хэрвээ байдаг бол
Хүн бүхэн сууна даа гэж
Хааяа би боддог юм ...

Хэрвээ байвал би ч бас сууна
Харин тэнд үлдэхгүй ээ
Хайрлаж чадалгүй гээсэн бүхнээ
Хамж аваад буцаад сууна

Уут дүүрэн шагайгаа
Ур сайтай монгол шатраа
Дөрвөн төгрөгний үзгээ
Дүүртэл тоо бодсон дэвтрээ

Баатарчуудын тэмдгээ
Булигаран сурагч цүнхээ
Чихрийн цаасны цуглуулгаа
Чиг сайтай чавхаа аваад гарна

Ээжийн гарын боорцогноос
Эрүү шалгасан хатуу ааруулнаас хармаалаад
Баавгай нэртэй нохойныхоо зургийг дараад
Буурал болоогүй аав, ээждээ үнсүүлээд ирнэ

Миний юм гээд харамлах биз
Миний бага нас
Уйлуулж, орилуулж байгаад ч
Учирлаж, ухааруулж байгаад ч гэсэн авна

Ямар үнэтэй эдийг мэдэлгүй
Явдал дундаа чи нэг, нэгээр нь гээнэ
Алив өгөөд аль
Арчиж, арчилж, хадгалж явъя би

Үр хүүхдэдээ үзүүлээд
Үлгэр домог шиг дурсамж яриад
Гэр дүүрэн шагай дэлгээд жишээ нь
Ганц нэгээр нь няслаж сууя би гэнэ

Өрөвч болохоор тэр Чука
Өгөх байх аа, надад
Хаяж би тэднийг гээхгүй
Харамсах үе ирдгийг одоо мэднэ

Улаанбаатар
2013.02.14 

18 comments:

  1. Аав, ээжийгээ авчрах гэдэггүй
    Арчаагүй новш байна гэх хүн гарахвий
    Өөрсдийнхөө үед сайхан амьдарч буй хүмүүсийг
    Өөртөө зориулж би нааш нь чирэхгүй ээ

    Бага настай буй Чукаг өнчрүүлж
    Балаг тарихгүй ээ, би
    Хаяж гээх юмсыг нь л хямгадаж
    Харж, дурсаж явах гэсэн юм, би

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4n togrognii uzeg gej bsiimuu

      Delete
    2. Bi bas chavhaddag bsan shu

      Delete
    3. neeree tiim galt tereg bdag bol suugaad aavdaa neg unsuuleed irehsen. Naiz n nomoo avnaa. Bie ene 7 homogt deerdsen shu

      Delete
  2. Blogiig chini unshih durtai.

    ReplyDelete
  3. ХОМ бөглөх гэж ялимгүй тээртээд
    Хараал хэлмээр санагдаад сууж байтал
    Уйлж буй хүн ч инээмээр
    Урам сэргээсэн сайхан өгүүлбэр үлдээжээ, өөрөө

    Хэн ч байсан, баярлалаа өөрт чинь
    Хоёрхон ном үлдсэн, нэгийг нь бэлэглэхсэн

    ReplyDelete
  4. Сайхан болжээ, мэдэж, бодож явдаг ч ингэж хэлж болох юм гэж байсангүй...
    Дурсамж сэдрээж, урам хайрлав.

    ReplyDelete
  5. Bichdeg humuus ni oor l do. Chuka shig. Manai Chuka ch Mundag Sh de

    ReplyDelete
  6. Ene blog ingej ami oroh gej :)

    ReplyDelete
  7. Миний найз зогсолтгүй бичээд байгаарай. Хэзээ гаргана гэж төлөвлөж хэлээд хэрэггүй ч хэзээ нэгэн цагт хоёр дахь, гурав дахь... номоо гаргаарай. Гол нь тасралтгүй бичээд байгаарай. Бичсэний шагналд юу төлөвлөснийг бурхан мэдэж л байгаа.

    ReplyDelete
  8. Bi yruu nairag sonirhdoggui gej uuriiguu bodson yum. Sanaandgui tanii blogiig unshlaa. Mash taalagdlaa:))

    ReplyDelete
  9. Chuka shineer yum bich l de. MT

    ReplyDelete
  10. Dahin dahin unshaad baimaar ...

    ReplyDelete
  11. Chuka ahaa nadaa neg nom ogooch Blog dahi buh shulgiig unshsanch nom ih saihan haragdaj bna

    ReplyDelete